op jouw (zit)meubel.
Bij het aflevering van een meubel is het van belang dat de meubelen gecontroleerd worden op schades en/of gebreken. Indien je een opmerking of bevinding hebt is het raadzaam dit onmiddellijk door te geven aan de bezorger. Ook is het van belang dat een gebrek zo snel mogelijk gemeld wordt bij de retailer. De winkel neemt dan contact met ons op om samen te kijken naar een passende oplossing.
Voor kasten met laden en/of deuren is het van belang dat een meubel goed wordt afgesteld op de plek waar het meubel komt te staan. De meeste meubelen hebben verstelbare scharnieren, vloerdoppen en of ladegeleiders. Als een kast niet goed gesteld staat kan dit een nadelige invloed hebben op de werking van de lades en deuren.
algemene informatie.
Op een meubelstuk is garantie van toepassing voor een periode van twee jaar (bij normaal gebruik). Indien je bij een geconstateerd gebrek denkt dat dit onder de garantie valt, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de retailer waar het meubel gekocht is. De winkelier zal contact opnemen met de serviceafdeling van Tower Living om samen te kijken naar een passende oplossing.